Aya Boutique Hotel Pattaya - Sha Plus
20150 Pattaya, 555/55 Moo 10, Pattaya Beach Road, Chonburi
20150 Pattaya, 555/55 Moo 10, Pattaya Beach Road, Chonburi
Hotel Aya Boutique znajduje się kilka kroków od centrum miasta oraz plaży Pattaya i oferuje tradycyjną gościnność. Ośrodek ten dysponuje tarasem na dachu, krytym basenem i zapleczem fitness. Położone przy promenadzie w mieście Pattaya liczne restauracje i kluby rozrywkowe usytuowane są tuż obok hotelu Aya Boutique. Od międzynarodowego lotniska Suvarnabhumi dzieli hotel 1,5 godziny jazdy. Stylowe pokoje w hotelu Aya wyposażone są w nowoczesne meble w neutralnych kolorach i drewniane podłogi. W każdym z ich znajduje się telewizor z płaskim ekranem, część wypoczynkowa i sejf. W wolnym czasie Goście mogą poćwiczyć w doskonale wyposażonym centrum fitness. Mogą oni też spędzić przyjemne popołudnie w eleganckim salonie lub na tarasie słonecznym, z którego roztacza się wspaniały widok na plażę Pattaya. Hotel Aya Boutique oferuje ponadto komfortową część jadalną, gdzie codziennie rano serwowane jest amerykańskie śniadanie.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu AYA Boutique Hotel Pattaya - SHA Plus o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Z powodu koronawirusa (COVID-19) ten obiekt stosuje rygorystyczne zasady dystansu społecznego. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) ten obiekt nie przyjmuje gości z niektórych krajów w okresie obowiązywania tych wytycznych. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt tymczasowo wstrzymał świadczenie usług transportu. Pobyt w tym obiekcie w celu odbycia kwarantanny z powodu koronawirusa (COVID-19) nie jest możliwy. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości THB 1000 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Imię i nazwisko właściciela karty kredytowej musi zgadzać się z imieniem i nazwiskiem osoby meldującej się w obiekcie. Kartę należy okazać podczas zameldowania.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Dzieci nie są akceptowane.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Dzieci
Pobyt dzieci nie jest możliwy.
całodobowa recepcja, centrum fitness, pokoje dla niepalących, wędkowanie, fryzjer / salon piękności, dostęp do Internetu, winda, sejf, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, kryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, taras słoneczny, kryty basen (czynny przez cały rok), sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, fitness, basen, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu