Pp Red Tuna Hut
81000 Phi Phi Don, Moo 8 Loabagao, Aonang
81000 Phi Phi Don, Moo 8 Loabagao, Aonang
Hotel PP Red Tuna Hut jest położony na plaży w miejscowości Loh Bakaow, 5 minut spacerem od plaży w miejscowości Lana. Obiekt oferuje komfortowe pokoje i bezpłatny bezprzewodowy dostęp do Internetu w pomieszczeniach ogólnodostępnych. Wyspę Koh Pai dzieli od hotelu 15-minutowy rejs tradycyjną tajską łodzią, a molo w miejscowości Tonsai – 20-minutowy rejs. Do zatoki Maya można dopłynąć łodzią w 25 minut. Klimatyzowane pokoje dysponują balkonem, telewizorem, lodówką i łazienką z prysznicem. Goście mogą zamówić odprężający masaż. Za dodatkową opłatą dostępny jest transfer. Punkt informacji turystycznej organizuje rozmaite atrakcje. Goście mogą również wypożyczyć rower i wybrać się na przejażdżkę po wyspie. Do dyspozycji Gości jest ponadto ogród. Restauracja Red serwuje rozmaite dania kuchni tajskiej i owoce morza.
Do hotelu można dopłynąć promem publicznym, który kursuje z molo Rassada w mieście Phuket lub molo Klong Jirad w mieście Krabi. Z Phuket: Lotnisko w mieście Phuket jest oddalone o 1 godzinę jazdy od molo Rassada. Z molo w około 2 godziny można dopłynąć promem do molo Tonsai na wyspie Koh Phi Phi Don. Molo Tonsai dzieli od hotelu 20-minutowy rejs tradycyjną tajską łodzią. Rozkład kursów promów publicznych: - z molo Rassada do molo Tonsai: 08:30 i 13:30, - z molo Tonsai do molo Rassada: 09:00 i 14:30. Z Krabi: Lotnisko w mieście Krabi jest oddalone o 45 minut jazdy od molo Klong Jirad. Z molo w około 2 godziny można dopłynąć promem do molo Tonsai na wyspie Koh Phi Phi Don. Molo Tonsai dzieli od hotelu 20-minutowy rejs tradycyjną tajską łodzią. Rozkład kursów promów publicznych: - z molo Klong Jirad do molo Ton Sai: 09:00 i 13:30, - z molo Tonsai do molo Klong Jirad: 10:30 i 15:30. Rozkłady promów mogą ulec zmianie w zależności od warunków atmosferycznych. W celu uzyskania szczegółowych informacji Goście proszeni są o kontakt z hotelem. Goście zobowiązani są pokryć wszystkie koszty związane z dojazdem do hotelu. Za dodatkową opłatą hotel oferuje transfer. Goście zainteresowani skorzystaniem z tej usługi proszeni są o przekazanie personelowi obiektu szczegółów przylotu co najmniej 2 dni przed przybyciem na miejsce. W celu uzyskania szczegółowych informacji należy skontaktować się z obiektem.
Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 6 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
restauracja, obsługa pokoju, bar, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, pralnia, pralnia chemiczna, fryzjer / salon piękności, usługa prasowania, dostęp do Internetu, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, sprzęt do grillowania, obiady na wynos, biuro informacji turystycznej, nurkowanie, nurkowanie z rurką, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, prywatna plaża, taras słoneczny, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, posiłki dla dzieci, wino / szampan, owoce, pakiet spa / wellness, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, plaża, transfer, puby, wieczory tematyczne z kolacją, lekcje gotowania, dostęp za pomocą kluczy, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości