Saii Phi Phi Island Village

81000 Phi Phi Don, 49 Moo 8, Phi Phi Island, Ao Nang, Amphoe Muang

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt SAii Phi Phi Island Village to wspaniały tropikalny ośrodek położony przy liczącym 800 metrów długości prywatnym odcinku dziewiczej plaży z białym piaskiem, tuż nad turkusowymi wodami Morza Andamańskiego. Ośrodek położony jest pośród plantacji kokosów o powierzchni 28 hektarów, w zaciszu zatoki Loh Ba Gao na spokojnym północno-wschodnim wybrzeżu pięknej wyspy Phi Phi. Do dyspozycji Gości jest 189 tradycyjnych bungalowów w stylu tajskim oraz 12 ekskluzywnych willi z basenem na wzgórzu. Każda willa dysponuje prywatnym basenem z widokiem na wspaniałą scenerię wyspy. Udogodnienia ośrodka obejmują 5 restauracji, 3 bary, spa, sklep z pamiątkami, centrum rekreacyjne, pięciogwiazdkowe centrum nurkowe z certyfikatem PADI, sala fitness, 2 duże baseny i korty tenisowe. W centrum morskim Marine Discovery Center eksperci edukują i inspirują turystów i mieszkańców swoimi wysiłkami na rzecz zrównoważonego rozwoju i zajmują się hodowlą młodych rekinów i błazenków. Zatoka Maya Bay w Parku Narodowym Ko Phi Phi jest ponownie dostępna dla turystów. Przez 3,5 roku była ona zamknięta, aby umożliwić odbudowę środowiska. Jest to jeden z prawdziwych skarbów narodowych Tajlandii oraz obowiązkowy cel każdej podróży. W okresie od 1 czerwca do 29 grudnia 2023 r. niektóre pokoje w hotelu będą modernizowane. Prace remontowe będą skupione przede wszystkim na wnętrzach pokoi, dlatego goście mogą doświadczyć jedynie minimalnych niedogodności w trakcie pobytu.

W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu SAii Phi Phi Island Village o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Podczas zameldowania należy okazać ważną kartę kredytową. Imię i nazwisko widniejące na karcie kredytowej muszą być zgodne z danymi znajdującymi się w potwierdzeniu rezerwacji. Za dodatkową opłatą ośrodek oferuje transfer prywatną łodzią motorową lub prywatnym katamaranem z wyspy Phuket. Rejs trwa 75 minut. Cena obejmuje zarówno transfer do ośrodka, jak i na lotnisko. Goście proszeni są o wybranie rejsu, który rozpoczyna się nie wcześniej niż 2 godziny po wylądowaniu. Transfer z wyspy Phuket do obiektu musi zostać potwierdzony 24 godziny przed przybyciem. Goście zainteresowani skorzystaniem z tej usługi proszeni są o bezpośredni kontakt z personelem obiektu. Dane kontaktowe znajdują się w potwierdzeniu rezerwacji. Goście mogą też dotrzeć publicznym promem z wyspy Phuket do przystani Tonsai Pier (rejs trwa 2 godziny), a następnie tradycyjną długą wąską łodzią do ośrodka (podróż zajmuje 20 minut). W okresie od 1 czerwca do 29 grudnia 2023 r. niektóre pokoje będą modernizowane. Prace remontowe będą skupione przede wszystkim na wnętrzach pokoi, dlatego goście mogą doświadczyć jedynie minimalnych niedogodności w trakcie pobytu.

Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 4 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci od lat 5 do lat 11 płacą THB 1 781 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Osoby 12 lub więcej lat płacą THB 2 374 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

restauracja, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, kort tenisowy, sauna, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, dostęp do Internetu, sejf, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, kajakarstwo, piesze wycieczki, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, nurkowanie, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, prywatna plaża, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), zaplecze do sportów wodnych na miejscu, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), lokalizacja przy samej plaży, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, zjeżdżalnia wodna, gry planszowe / puzzle, posiłki dla dzieci, basen z widokiem, bar przy basenie, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, sprzęt do tenisa, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, zabiegi upiększające, zabiegi na twarz, manicure, pedicure, zabiegi na ciało, peeling ciała, body wrapping, udogodnienia spa, łaźnia parowa, salon spa / strefa relaksacyjna, pakiet spa / wellness, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż całego ciała, fitness, zajęcia jogi, zajęcia fitness, szatnia / przebieralnia, basen dla dzieci, basen, plaża, transfer, piesze wycieczki, happy hour, lekcje gotowania, muzyka na żywo, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Maseczki dla gości