Ruenpurksa Resort
77000 Prachuap Khiri Khan, 219 Koh Lak Road, Tumbon Prachuap , Amphor Maung
77000 Prachuap Khiri Khan, 219 Koh Lak Road, Tumbon Prachuap , Amphor Maung
Obiekt Ruenpurksa Resort, usytuowany w miejscowości Prachuap Khiri Khan, oferuje odkryty basen, bezpłatny prywatny parking, ogród oraz taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Khao Chong Krachok – 4 km. W hotelu zapewniono bezpłatne WiFi. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Naukowo-technologiczny Park Pamięci Króla Mongkuta ( 10 km), Park Narodowy Hat Wanakon ( 24 km). W każdym pokoju zapewniono balkon. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie znajduje się biurko, telewizor z płaskim ekranem oraz prywatna łazienka. Pościel i ręczniki są zapewnione. Wszystkie pokoje w obiekcie wyposażone są w klimatyzację i szafę. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Hua Hin, znajduje się 102 km od obiektu Ruenpurksa Resort.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Ruenpurksa Resort o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) ten obiekt nie przyjmuje gości z niektórych krajów w okresie obowiązywania tych wytycznych. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt tymczasowo wstrzymał świadczenie usług transportu. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Z powodu koronawirusa (COVID-19) spa i siłownia są niedostępne.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 10 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, ogród, taras, pokoje dla niepalących, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, usługa parkingowego, faks / ksero, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, odkryty basen (czynny przez cały rok), parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, miejsce na piknik, basen dla dzieci, basen, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu