นะลาวิว รีสอร์ท ปัว Nala View Resort Pua

***

55120 Pua, 220/6 Ban Hua Doi-ban Kaem 220/6

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.1

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt นะลาวิว รีสอร์ท ปัว Nala View Resort Pua położony jest w miejscowości Pua i zapewnia bezpłatne rowery, ogród, taras oraz bar. Oferta obiektu obejmuje usługę konsjerża. Na miejscu znajduje się również restauracja. Obiekt zapewnia całodobową recepcję, transfer lotniskowy, wspólną kuchnię oraz bezpłatne WiFi. We wszystkich opcjach zakwaterowania w obiekcie znajduje się prywatna łazienka z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Z wybranych pokoi roztacza się również widok na miasto. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. Okolica jest popularna wśród miłośników jazdy na rowerze. W obiekcie działa wypożyczalnia samochodów. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Nan, znajduje się 61 km od obiektu นะลาวิว รีสอร์ท ปัว Nala View Resort Pua.

W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu นะลาวิว รีสอร์ท ปัว Nala View Resort Pua o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może akceptować rezerwacje tylko od kluczowych pracowników/podróżujących dysponujących specjalnym pozwoleniem, którzy przedstawią odpowiedni dowód po przyjeździe. Jeśli taki dowód nie zostanie przedstawiony, rezerwacja zostanie odwołana po przyjeździe. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt tymczasowo wstrzymał świadczenie usług transportu. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Z powodu koronawirusa (COVID-19) ten obiekt stosuje rygorystyczne zasady dystansu społecznego. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. Pobyt w tym obiekcie w celu odbycia kwarantanny z powodu koronawirusa (COVID-19) nie jest możliwy. Okazanie negatywnego wyniku testu PCR na koronawirusa (COVID-19) jest obowiązkowe, aby zameldować się w tym obiekcie. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 10 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Dorośli płacą THB 400 za osobę za pobyt, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

restauracja, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, usługa prasowania, dostęp do Internetu, piesze wycieczki, kaplica / świątynia, sprzęt do grillowania, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, automat z napojami, automat z przekąskami, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólna kuchnia, zamykane szafki, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, bilety transportu publicznego, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, transfer, puby, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wieczory tematyczne z kolacją, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Maseczki dla gości