Holiday Inn & Suites Siracha Laemchabang, An Ihg Hotel
20230 Si Racha, 12 Moo. 7, Sukhumvit Road
20230 Si Racha, 12 Moo. 7, Sukhumvit Road
4-gwiazdkowy obiekt Holiday Inn & Suites Siracha Laemchabang, an IHG Hotel znajduje się w miejscowości Si Racha. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Międzynarodowy Klub Golfowy Bangpra – 16 km, Klub golfowy Crystal Bay – 19 km. Oferta obiektu obejmuje całodobową recepcję, restaurację oraz odkryty basen. Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak centrum biznesowe i usługa konsjerża. Personel służy także pomocą w organizacji wycieczek. Każdą opcję zakwaterowania w obiekcie wyposażono w biurko i telewizor, a niektóre opcje zakwaterowania mają balkon. Codziennie serwowane jest śniadanie w formie bufetu, kontynentalne lub włoskie. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Muzeum Mini Siam – 20 km, Sanktuarium Prawdy – 22 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko U-Tapao, znajduje się 62 km od obiektu Holiday Inn & Suites Siracha Laemchabang, an IHG Hotel.
W przypadku rezerwacji więcej niż 6 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Parking nie jest dostępny.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 12 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 13 do lat 17 płacą THB 250 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
restauracja, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, spa i centrum odnowy biologicznej, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, odkryty basen, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), codzienne sprzątanie, posiłki dla dzieci, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, linka alarmowa w łazience, basen na dachu, basen bez krawędzi, basen z widokiem, bar przy basenie, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, płotek wokół basenu, basen, happy hour, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości