Montana Hotel Songkhla

*****

90000 Songkhla, 24/3 Sadao Rd.,muang, Songkhla 90000 Head Office: Montana Residence Limited Partnership

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.4

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Montana Hotel Songkhla, położony w miejscowości Songkhla, oferuje usługę konsjerża, zakwaterowanie w pokojach dla alergików, bezpłatne rowery, bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach oraz wspólny salon. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Chalathat Beach – niecały kilometr. Oferta obiektu obejmuje całodobową recepcję. Na miejscu znajduje się również restauracja. Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak wspólna kuchnia i obsługa pokoju. Personel służy także pomocą w przechowaniu bagażu. Obiekt oddaje do dyspozycji Gości klimatyzowane pokoje, w których zapewniono biurko, ekspres do kawy, lodówkę, piekarnik, sejf, telewizor z płaskim ekranem, taras oraz prywatną łazienkę z prysznicem. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono balkon, a z wybranych opcji zakwaterowania roztacza się widok na morze. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. W pobliżu obiektu Montana Hotel Songkhla znajdują się liczne atrakcje, takie jak Plaża Samila Beach, Pomnik złotej syreny i Tangkuan Hill. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Hat Yai, znajduje się 43 km od obiektu Montana Hotel Songkhla. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 12 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, kort tenisowy, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, usługa parkingowego, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, taras słoneczny, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (bezpłatny), transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), automat z napojami, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólna kuchnia, zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, sala zabaw, bramki zabezpieczające dla dzieci, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, wino / szampan, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, sprzęt do tenisa, sprzęt do badmintona, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, miejsce na piknik, plaża, transfer, galerie sztuki, puby, wieczór filmowy, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wieczory tematyczne z kolacją, happy hour, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, muzyka na żywo, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości