Bliss Villas
84280 Srithanu, 9/9, Phangan Bliss Villas, Moo8, Koh Phangan
84280 Srithanu, 9/9, Phangan Bliss Villas, Moo8, Koh Phangan
Obiekt Bliss Villas jest usytuowany wzdłuż malowniczej plaży na wyspie Koh Phangan. Obejmuje on 3 położone przy plaży wille urządzone w butikowym stylu. Na terenie całego obiektu zapewniono bezpłatne WiFi. Goście mogą też korzystać z bezpłatnego prywatnego parkingu. Obiekt jest otoczony bujną roślinnością, a na jego terenie znajduje się odkryty basen ze wspaniałymi widokami na morze i góry. Każda willa dysponuje 3 wygodnymi sypialniami, salonem i jadalnią. Łazienka w willi jest wyposażona w wannę z hydromasażem oraz bezpłatny zestaw kosmetyków. Goście mają również do dyspozycji kuchnię z niezbędnymi sprzętami, w tym tosterem, lodówką oraz zestawem do parzenia kawy i herbaty. W salonie można relaksować się na dużej sofie, oglądając telewizję. Z obiektu Bliss Villas można piechotą dotrzeć do miejscowości Srithanu. Dojazd samochodem do molo Thong Sala zajmuje 20 minut. W okolicy działa kilka restauracji serwujących potrawy lokalne i świeże owoce morza. Od głównego miasta dzieli obiekt zaledwie 15 minut jazdy samochodem.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Bliss Villas o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości THB 30000 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. W momencie zameldowania Goście zobowiązani są do podpisania umowy wynajmu willi. Ta umowa zostanie wysłana na adres e-mail Gości przed przyjazdem. Szczegółowych informacji na ten temat udziela personel obiektu. Dane kontaktowe znajdują się w potwierdzeniu rezerwacji. Obiekt oferuje bezpłatny transfer z głównego molo w Phangan. Osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi proszone są o wcześniejszy kontakt z obiektem. Dane kontaktowe znajdują się w potwierdzeniu rezerwacji. Transfer łodzią motorową z lotniska na wyspie Ko Samui do willi oferowany jest za dodatkową opłatą. Goście, którzy chcieliby skorzystać z tej usługi, proszeni są o poinformowanie o tym obiektu.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą THB 500 za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci do 11 lat płacą THB 1 000 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, kort tenisowy, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, opieka nad dziećmi, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, wymiana walut, masaż, wanna z hydromasażem / jacuzzi, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, nurkowanie, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, minigolf, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, prywatna plaża, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (bezpłatny), automat z napojami, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), lokalizacja przy samej plaży, park wodny, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, zabawki do wody, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, basen z widokiem, brodzik, wino / szampan, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, zajęcia jogi, basen dla dzieci, basen, plaża, transfer, piesze wycieczki, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, lekcje gotowania, muzyka na żywo, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości