Suhotel Suratthani
84000 Surat Thani, 227/233 Chalokrat 6/1 ,makhamtai,mueangsuratthani
84000 Surat Thani, 227/233 Chalokrat 6/1 ,makhamtai,mueangsuratthani
3-gwiazdkowy obiekt SUhotel Suratthani znajduje się w miejscowości Surat Thani. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Stacja kolejowa Surat Thani – 17 km, Uniwersytet Suratthani Rajabhat – 11 km. Obiekt zapewnia całodobową recepcję, transfer lotniskowy, wspólny salon oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Każdą opcję zakwaterowania w obiekcie wyposażono w klimatyzację, biurko i telewizor z płaskim ekranem. Niektóre opcje zakwaterowania mają również balkon. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono prywatną łazienkę z prysznicem. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Surat Thani, znajduje się 30 km od obiektu SUhotel Suratthani.
Dzieci
Pobyt dzieci nie jest możliwy.
parking, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, wypożyczalnia samochodów, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, bilety transportu publicznego, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości