The Lion King Hotel Udonthani

***

41000 Udon Thani, 173/63 Soi Baan Nong Bua, Nittayo Road, T. Mak-khaeng

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.1

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

The Lion King Hotel Udonthani is a 5-minute drive from Udonthani Central Plaza. It offers modern air-conditioned rooms with a balcony and free Wi-Fi. The property features a 24-hour front desk, free rental bicycles. The hotel is a 5-minute drive from Pu Ya Chinese Shrine and a 20-minute drive from Udonthani Airport. Guests enjoy free transfer from/to the airport. Rooms come with a TV, minibar and safety deposit box. Shower facilities are included in an en suite bathroom. Local restaurants can be found around the hotel.

Please note that the hotel offers free transfer from/to Udon Thani International Airport between 08:00-18:00 hrs. Guests are kindly requested to inform the property in advance if they wish to make use of this service. Contact details can be found on the booking confirmation.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

parking, taras, pokoje dla niepalących, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Maseczki dla gości