Guest Motel- Zhongli Branch
324 Pingzhen, No. 30, Gaoshuang Road
324 Pingzhen, No. 30, Gaoshuang Road
Obiekt Guest Motel- Zhongli Branch usytuowany jest 3 minuty jazdy od zjazdu Zhongli z autostrady nr 1. Na miejscu znajduje się restauracja, w której serwowane jest śniadanie. Do dyspozycji Gości jest też bezpłatny prywatny parking. Wszystkie pokoje wyposażone są w klimatyzację, telewizor z płaskim ekranem i dostępem do usługi VOD oraz czajnik elektryczny. Dla Gości przygotowano butelkowaną wodę mineralną oraz zestaw do parzenia kawy i herbaty. W każdym pokoju mieści się też łazienka z wanną lub prysznicem. Dodatkowe udogodnienia obejmują suszarkę do włosów, ręczniki, kapcie i bezpłatny zestaw kosmetyków. W całym budynku zapewniono bezpłatne WiFi. Recepcja jest czynna przez całą dobę. Goście mogą bezpłatnie korzystać z rowerów i przechowalni bagażu. Na miejscu dostępna jest również pralnia. Odległość od lotniska Tajpej-Taiwan Taoyuan wynosi 16 km, a od miasta Tajpej – 34 km.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Guest Motel- Zhongli Branch o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). Z powodu koronawirusa (COVID-19) ten obiekt stosuje rygorystyczne zasady dystansu społecznego. Ze względu na koronawirusa (COVID-19) upewnij się, że rezerwujesz ten obiekt zgodnie z wytycznymi władz lokalnych w miejscu docelowym, w tym między innymi dotyczącymi celu podróży i maksymalnego dozwolonego rozmiaru grupy. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych. W przypadku pobytów na więcej niż 2 kolejne noce, Goście proszeni są o wymeldowanie do godziny 12:00 następnego dnia i ponowne zameldowanie po godzinie 18:00.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (rezerwacja nie jest możliwa).
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 7 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, ogród, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, pokoje dźwiękoszczelne, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, transfer (dodatkowa opłata), automat z napojami, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking w garażu, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, transfer, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt