Villa Kiva Boutique Hotel

****

3151 Matemwe, Matemwe

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Butikowy hotel Villa Kiva jest położony przy prywatnej, piaszczystej plaży w miejscowości Matemwe. Dysponuje on rozległym ogrodem oraz odkrytym basenem. Na miejscu znajduje się też restauracja, a Goście mogą korzystać z bezpłatnego bezprzewodowego dostępu do Internetu. Od miasta Stone Town dzieli obiekt 45 km. Każdy pokój w hotelu Villa Kiva dysponuje werandą lub balkonem. Wnętrza charakteryzują się eleganckim wystrojem z odsłoniętymi belkami stropowymi oraz etnicznymi detalami. Wszystkie pokoje obejmują łazienkę z prysznicem i bidetem, a w niektórych z nich dostępna jest część wypoczynkowa z telewizorem. Codziennie rano w hotelu Villa Kiva serwowane jest śniadanie w formie bufetu. Restauracja zaprasza na zróżnicowane, tradycyjne dania zanzibarskie, a także na potrawy ze świeżych owoców morza i specjały kuchni europejskiej. Goście mogą się zrelaksować w barze, serwującym koktajle i rozmaite napoje. W głównym budynku dostępna jest też część wypoczynkowa oraz sala telewizyjna. Ponadto na miejscu można zarezerwować masaże. Od lotniska w Zanzibarze dzielą hotel 53 km, a odległość od portu promowego w mieście Stone Town wynosi 46 km.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Villa Kiva Boutique Hotel o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W przypadku płatności kartą kredytową doliczana jest dodatkowa opłata w wysokości 5% wartości transakcji.

Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.

Udogodnienia

restauracja, bar, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, pralnia, pokoje rodzinne, usługa prasowania, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, nurkowanie, jazda konna, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, prywatna plaża, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, lokalizacja przy samej plaży, codzienne sprzątanie, łaźnia na świeżym powietrzu, gry planszowe / puzzle, posiłki dla dzieci, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, miski dla pupila, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, zabiegi upiększające, peeling ciała, udogodnienia spa, pakiet spa / wellness, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż głowy, masaż całego ciała, basen, plaża, transfer, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wieczory tematyczne z kolacją, happy hour, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, muzyka na żywo, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt