Golden Tulip Stone Town Boutique
25244 Zanzibar, Malindi Road P. O. Box 271
25244 Zanzibar, Malindi Road P. O. Box 271
Hotel Golden Tulip Stone Town Boutique dzieli zaledwie 5 minut spacerem od Domu Cudów. Na dachu znajduje się restauracja, której roztacza się panoramiczny widok na miasto i port. Na terenie całego hotelu zapewniono bezpłatne WiFi. Wszystkie pokoje są klimatyzowane i odznaczają się nowoczesnym wystrojem. Każdy z nich wyposażony jest w telewizor z dostępem do kanałów satelitarnych, niewielką lodówkę i sejf. Wszystkie pokoje mieszczą łazienkę z suszarką do włosów i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Znajdująca się na dachu restauracja Bamnara serwuje dania kuchni zanzibarskiej i międzynarodowej. Lokal Dock Café zaprasza na przekąski i domowe wypieki. Na miejscu działa punkt informacji turystycznej. Hotel udostępnia Gościom zaplecze konferencyjne. Terminal promowy dzielą od hotelu 2 minuty spacerem. Odległość od portu lotniczego Zanzibar wynosi 8 km.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Golden Tulip Stone Town Boutique o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Z powodu koronawirusa (COVID-19) spa i siłownia są niedostępne. W przypadku płatności kartą kredytową lub debetową doliczana jest dodatkowa opłata w wysokości 5% wartości transakcji.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 6 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Osoby 6 lub więcej lat płacą US$30 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, zjeżdżalnia wodna, brodzik, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, płotek wokół basenu, szatnia / przebieralnia, basen, piesze wycieczki, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), aerobik, całodobowa ochrona, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego