• Marcin

    Zalety: Bardzo dobre owoce. Smaczne obiady.
    Wady: śniadanie to całkowita porażka. Pobyt 8 dni. Każdego dnia to samo, czyli Jajka, jajka, jajka. Omlet, jajka gotowane. Tosty i dżem. Koniec. żadnych serów. żadnych wędlin. Kawa instant ze słoika zalewana z termosu, z którego ciekł wrzątek,
    Pokój niezgodny z opisem. W booking miał być widok na patio albo na ocean. Był widok na zarośnięte podwórko, po którym chodziły kozy. Miał być balkon (przydatne przy suszeniu ręczników)- nie było. Powiedziano nam, że w pokoju typu standard nie ma balkonów.
    Problem #1- jedzenie Wzięliśmy opcje śniadanie i obiadokolacja. Na miejscu otrzymaliśmy informację, że możemy na obiad wziąć do 15USD/osobę??? W ofercie takiej informacji nigdzie nie było- trzeba było załatwiać z kierownictwem hotelu. Dodatkowo napoje płatne- też takiej informacji w ofercie nie było. Oczekiwanie na danie obiadowe- około godziny, natomiast nie musi tak być, bo w restauracjach na wyjazdach były podawane w ciągu 10 minut!
    Problem #2- zaniki prądu. W trakcie 8 dni w zasadzie codziennie były zaniki prądu, co powodowało m.in. wyłączenie klimatyzacji- również w nocy. Po kilku minutach człowiek był mokry totalnie. Potem okazało się, że problem jest w stycznikach w naszym pokoju. I uwaga. hotel był w zasadzie pusty, natomiast nie zaproponowano nam zmiany pokoju.
    Problem #3- na naszą prośbę wymieniono ogrzewacz wody- bo nie było ciepłej. Woda pod prysznicem i w kranach- słona Jako gość hotelowy na wakacjach zajmowałem się tematami zasilania w prąd i ciepłą wodę - słabe.
    W bezpośrednim sąsiedztwie jest kilka innych hoteli- Cast Away prowadzony przez polski zarząd, Blue bay z kompleksami basenów i barów. W "naszym" sea crest nie działo się NIC. Nie polecam. Miejsce ma potencjał ale musi być zupełnie inaczej zarządzane.

    2.00

  • Cezary

    Zalety: Miła i życzliwa obsługa, zawsze służyła pomocą. Pokoje czysto, codziennie sprzątane - wymiana pościeli, ręczników. Klimatyzacja działała sprawnie, bardzo dobre wi-fi. Codziennie Panie z obsługi zabezpieczały specjalnym środkiem pokoje przeciwko komarom - których w sierpniu nie było. Cicha i spokojna okolica - chociaż hotel ciężko znaleźć z ulicy. Sklep z alkoholami w pobliżu 😀 Jeżeli potrzebowaliśmy czegoś ze sklepu, manager Gabriel oferował swoją pomoc. Czysty basen, leżaki na plaży i nad basenem. Taras dostępny dla gości wraz z meblami tarasowymi - piękny widok na morze. W pokoju lodówka, suszarka, telewizor, szafa. W pobliżu restauracje ze znacznym jedzeniem - Hotel Imara. Zan View, Cast Away
    Wady: Chociaż hotel ma cztery lata, armatura łazienkowa wymaga wymiany - korozja ze względu na słoną wodę. Krzesła na tarasie również wymagają wymiany że względu na skutki użytkowania. Minusem było niestety monotonne śniadanie - jajka przyrządzone co prawda na kilka sposobów, tosty, kieblaska, baked beans. Obiekt nie znajduje się bezpośrednio przy plaży jak jest to zaznaczone na Booking - należy zejść z hotelu po schodkach i przejść 50 metrów do plaży - nie stanowi to żadnego problemu.

    9.00

  • Wiktor

    Zalety: Widok, czystość pościeli i ciepła woda.
    Wady: Tragicznie brudny kran, osy w pokoju, które przeleciały przez dziurawą moskitierę. Brzydki zapach na tarasie pokoju. Nie świeże jedzenie po którym się odbijało. Lokalizacja która jest napisana że jest przy plaży a wcale tak nie jest.

    4.00

  • Jarosław

    Zalety: Czystość w hotelu. Każdego dnia wymieniane ręczniki. Dostaliśmy jeden z lepszych pokoi w hotelu z widokiem na ocean. Nie jestem wymagający co do posiłków, więc dla mnie śniadania były okay. Basen na plus.
    Wady: Samemu znalezienie hotelu od strony drogi dojazdowej byłoby bardzo trudne. Plaża hotelowa bardzo skromna i powinna być zawsze gotowa dla klientów.

    8.00