Wady: Właścicielka pomyliła się wysyłając kod do apartamentu. Otrzymaliśmy kod nie do tego mieszkania. Weszliśmy do apartamentu, do którego otrzymaliśmy kod i klucze, po godzinie usłyszeliśmy tarabanienie do drzwi. Właścicielka zaczęła od wejścia krzyczeć na nas i pytać, co tu robimy. Próbowałam wyjaśnić jej, że mieliśmy rezerwację, pokazywałam jej wiadomość na bookingu którą sama mi wysłała z kodem do drzwi. Nawet nie spojrzała, kazała nam wychodzić. Uspokoiła się dopiero po kilku minutach krzyku, kiedy para turystów która miała rezerwację na ten sam apartament, zrezygnowała i poszła. Wtedy właścicielka zabrała nas do biura w kamienicy obok, sprawdziła komputer i zdała sobie sprawę z tego, że wysłała nam kod do apartamentu 12 a nie 13. Zaczęła nas przepraszać i oddała nam klucze, a na odchodne powiedziała, że dla tej drugiej pary zaznaczy na bookingu, że nie dojechali na miejsce. Gdyby inaczej rozwiązała sprawę, nie krzyczała od wejścia i sprawdziła wszystkie swoje rezerwacje na ten dzień (wtedy od razu znalazłaby moje nazwisko na liście), nie byłoby problemu. Niestety pani myślała nielogicznie, nie próbowała słuchać moich wyjaśnień i nawet nie przeszło jej przez myśl, że to ona mogła się pomylić.