Asya Hotel

***

10100 Balikesir, Akıncılar Mah. Gazi Bulvarı No:11, Balikesir

Udogodnienia

Ważne

on-line

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

W hotelu
Spędź wieczór w miłej atmosferze w barze. Czas na smaczny posiłek! Usiądź w restauracji. Bezpłatne Wi-Fi w obiekcie pomoże Ci pozostać online. Jeśli podróżujesz samochodem, to znajduje się tu strefa parkowania.
Dodatkowo dla gości w hotelu dostępne są również następujące usługi: lekarz. Na terenie obiektu znajdują się takie udogodnienia w zakresie rozrywki jak: biblioteka. Uczestników spotkań biznesowych ucieszy sala konferencyjna. Dostępność dla gości niepełnosprawnych: winda umożliwia dostęp do najwyższych pięter.
Dodatkowe usługi oferowane gościom przez hotel: pralnia, pralnia chemiczna, prywatne zameldowanie i wymeldowanie, prasowanie, prasa, sejf i concierge. Pracownicy hotel mówią w następujących językach: angielski i niemiecki.

Wyposażenie pokoju
Pokój jest przytulnie urządzony i ma wszystko, czego potrzebujesz, aby odpocząć po długim dniu pełnym wrażeń. Znajdziesz tu: prysznic, telewizor, minibar i kapcie. Wyposażenie pokoju zależy od jego kategorii.

Informacje dodatkowe

Wyżywienie
Informacja o posiłkach uwzględnionych w cenie jest podana w stawce za pokój.

Informacje dodatkowe
No pets and no service animals are allowed at this property. This property advises that enhanced cleaning and guest safety measures are currently in place. Disinfectant is used to clean the property; commonly-touched surfaces are cleaned with disinfectant between stays; bed sheets and towels are laundered at a temperature of at least 60°C/140°F. Personal protective equipment, including masks and gloves, will be available to guests. Social distancing measures are in place; a shield is in place between staff and guests in main contact areas; periodic temperature checks are conducted on staff; temperature checks are available to guests; guests are provided with hand sanitizer. Contactless check-out is available. Individually-wrapped food options are available for breakfast and through room service. Each guestroom is kept vacant for a minimum of 24 hours between bookings. The property affirms that it adheres to the Intertek Cristal (3rd party expert - Global) cleaning and disinfection practices and the Safe Travels (WTTC - Global) cleaning and disinfection practices.