Cape Bodrum Beach Resort Hotel

48965 Bodrum, Gündoğan Mh. Kızılburun Cd. No:72, Bodrum

Udogodnienia

Ważne

on-line

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

W resorcie
Spędź wieczór w miłej atmosferze w barze. Czas na smaczny posiłek! Usiądź w restauracji. Jeśli nie wyobrażasz sobie dnia bez kawy, wstąp do kawiarni. Czy chcesz być zawsze online? Dostępne Wi-Fi.
Jeśli podróżujesz samochodem, to możesz zaparkować w strefie parkowania. Goście mogą też korzystać z takich usług jak: pokój do masażu, sauna, centrum SPA, hammam i lekarz. Gościom, których pasją jest sport, spodoba się centrum fitnessu, siłownia i studio do yogi. Fanów pływania ucieszy basen, basen kryty i basen odkryty.
Do spotkań biznesowych na terenie obiektu mieści się sala konferencyjna. Jeśli chcesz, aby Twoja podróż była jeszcze wygodniejsza, zarezerwuj dla siebie usługę transferu. Dostępność dla gości niepełnosprawnych: winda umożliwia dostęp do najwyższych pięter. Dla gości resortu dostępne są również inne usługi, na przykład, pralnia, pralnia chemiczna, prywatne zameldowanie i wymeldowanie, prasowanie i concierge.
Pracownicy resortu mówią w następujących językach: angielski.

Wyposażenie pokoju
Goście znajdą w pokoju następujące elementy wyposażenia: telewizor i minibar. Należy pamiętać, że wymienione udogodnienia mogą nie być dostępne we wszystkich pokojach.

Informacje dodatkowe

Wyżywienie
Informacja o posiłkach uwzględnionych w cenie jest podana w stawce za pokój.

Dzieci i informacje o dostawkach
Opłata za dodatkowe łóżko: 70.00 EUR za noc.
Liczba łóżek dodatkowych zależy od kategorii pokoju. Sprawdź wielkość wybranego pokoju.

Informacje dodatkowe
The hotel is taking measures from the beginning of the Covid-19 process and applying disinfection processes.

1.Mobile – app, mobile check – in.
2.The hotel provides “Healthy Vacation Orientation”, about the hygiene standards, safe zones and staff hygiene standards measures. In this context, the hotel may acquire extra information (Travel info for the last 14 days, health report or ministry’s new standards etc.) from the guests.
3.There is a healthcare professional 24/7 available at the property.
4.Cleaning procedure is extended, periodically disinfections are done with ULV machines and internationally approved disinfectants in general areas, rooms and suites.
5.Sunbeds and tables are re-allocated considering social distance.
6.Breakfast will be served to the table and open buffet will have small portions of food items for each guest.