Blacklake Otel

08400 Borcka, 15 Temmuz Demokrasi Meydanı No:16 15 Temmuz Demokrasi Meydanı No:16

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.0

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt BLACKLAKE OTEL, usytuowany w miejscowości Borçka, oferuje ogród oraz bezpłatny prywatny parking. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Narodowy rezerwat przyrody Borcka Karagol – 27 km. Oferta obiektu obejmuje obsługę pokoju. Na miejscu znajduje się również restauracja. Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak bankomat i usługa konsjerża. Obiekt oddaje do dyspozycji Gości klimatyzowane pokoje wyposażone w szafę, czajnik, lodówkę, sejf oraz telewizor z płaskim ekranem. W każdym pokoju zapewniono też taras i prywatną łazienkę z bidetem. We wszystkich pokojach w obiekcie znajduje się współdzielona łazienka z wanną i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Z wybranych pokoi roztacza się również widok na miasto. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono część wypoczynkową. Pracownicy recepcji mówią w języku azerskim, angielskim, gruzińskim i rosyjskim. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Batumi, znajduje się 56 km od obiektu BLACKLAKE OTEL. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.

Udogodnienia

parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, usługa parkingowego, pokoje dźwiękoszczelne, sprzęt do grillowania, wypożyczalnia samochodów, ogrzewanie, faks / ksero, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, automat z napojami, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, bufet z potrawami dla dzieci, parking dla osób niepełnosprawnych, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, sprzęt do tenisa, meble ogrodowe, kąpiel stóp, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości