Demir Otel
35100 Bornova, 7 282/2. Sokak
35100 Bornova, 7 282/2. Sokak
Obiekt DEMİR OTEL, usytuowany w miejscowości Bornova, oferuje ogród, bezpłatny prywatny parking oraz bar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Wieża zegarowa w Izmirze – 10 km. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak restauracja, obsługa pokoju, całodobowa recepcja oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Na miejscu zapewniono usługi prasowania, a personel służy pomocą w wymianie walut. Każdą opcję zakwaterowania w obiekcie wyposażono w klimatyzację, biurko i telewizor z płaskim ekranem. Do dyspozycji Gości jest też prywatna łazienka oraz balkon z widokiem na miasto. Pościel i ręczniki są zapewnione. Każdy pokój wyposażono w sejf, a z niektórych pokoi roztacza się widok na ogród. Wszystkie pokoje wyposażone są w szafę i czajnik. Codziennie serwowane jest śniadanie w formie bufetu lub halal. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Ataturk Museum – 7,3 km, Kadifekale – 7,6 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Izmir Adnan Menderes, znajduje się 28 km od obiektu DEMİR OTEL.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, ogród, pokoje dla niepalących, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, obiady na wynos, ogrzewanie, faks / ksero, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), prasa do spodni, zamykane szafki, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, wino / szampan, owoce, sprzęt do tenisa, meble ogrodowe, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, fotel do masażu, transfer, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości