Pelit Troya Hotel
17100 Canakkale, Kemalpasa Mah. Kizilay Sok. No:11
17100 Canakkale, Kemalpasa Mah. Kizilay Sok. No:11
Located in the city centre, Pelit Troya Hotel is only 50 metres from the seaside. The hotel offers modern rooms with soundproofing, air conditioning and free WiFi. 24-hour front desk service is available. Elegantly decorated, all rooms of Pelit Troya Hotel include a flat-screen TV with satellite channels, a mini refrigerator and a private bathroom with free toiletries. You can start the day with an open buffet breakfast including regional and organic products. There are also many restaurants, cafés and pubs along the coast. The hotel is 150 metres from the Clock Tower and 200 metres from Kilitbahir - Canakkale Ferry Port. Cimenlik Castle is 550 metres away. Aynali Bazaar is 600 metres from the hotel. Canakkale 17burda shopping mall is 1.5 km away, and Canakkale Airport is within 2.5 km.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny
przy sąsiednich ulicach (nie jest konieczna rezerwacja) w cenie 5 EUR za dzień.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, restauracja, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, pokoje dźwiękoszczelne, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości