Kekova Pansiyon

07570 Demre, Kekova Adası 42/a

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.2

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Kekova Pansiyon, usytuowany w miejscowości Demre, oferuje ogród, bezpłatny prywatny parking oraz taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Zatopione miasto Kekova – 200 m. Oferta obiektu obejmuje obsługę pokoju. Na miejscu znajduje się również restauracja. W każdej opcji zakwaterowania zapewniono patio z widokiem na morze. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono biurko, pościel oraz balkon z widokiem na miasto. Wszystkie opcje zakwaterowania w obiekcie wyposażone są w klimatyzację i szafę. Dostępna przez całą dobę obsługa recepcji, która mówi w języku niemieckim, angielskim i tureckim, chętnie udzieli niezbędnych informacji. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Grobowce skalne w Myrze – 20 km, Kościół św. Mikołaja – 20 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Kastellorizo, znajduje się 45 km od obiektu Kekova Pansiyon.

Udogodnienia

parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, bezpłatny parking, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, ogrzewanie, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), lokalizacja przy samej plaży, parking na miejscu, prywatny parking, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, wino / szampan, kawiarnia na miejscu, plaża, transfer, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości