Fairyland Cave Hotel

50500 Goreme, Cavusin Village, Cappadocia

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.4

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Fairyland Cave Hotel położony jest na szczycie wzgórza w wiosce Cavusin. Można z nigo podziwiać przepiękny widok na Kapadocję. Goście mają do dyspozycji tarasy oraz tradycyjne, wykute w jaskinach pokoje z kamiennymi ścianami. W pokojach Goście hotelu Fairyland mogą podziwiać sklepione sufity i tradycyjne meble ręcznej roboty. Pokoje wyposażone są w łóżka ortopedyczne, ogrzewanie podłogowe i telewizor LED z kanałami satelitarnych. Obiekt zapewnia też bezpłatne WiFi. Dostępne są ponadto pokoje z tarasem lub wanną z hydromasażem. Każdego ranka w obiekcie serwowane jest obfite śniadanie w formie bufetu. Restauracja dysponuje zarówno salą wewnątrz budynku, jak i jadalnią na świeżym powietrzu. W porze lunchu i kolacji dostępne są potrawy do wyboru z karty. Do posiłków podawane są lokalne wina. Hotel jest oddalony o zaledwie 50 metrów od słynnego kościoła Jana Chrzciciela, a w odległości 3 km znajduje się skansen w Goreme. Odległość od lotniska Nevsehir-Kapadocja wynosi 40 km.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Fairyland Cave Hotel o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 4 lat płacą € 20 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Osoby wiek bez znaczenia płacą € 25 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, usługa parkingowego, wymiana walut, pokoje dźwiękoszczelne, piesze wycieczki, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, jazda konna, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, część przeznaczona dla palących, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, bilety transportu publicznego, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, miski dla pupila, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, transfer, piesze wycieczki, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości