Hilton Garden Inn Izmir Bayrakli
35530 Izmir, 1597/1 Sok No:6 Izban Salhane Duragi Karsisi Bayraklı
35530 Izmir, 1597/1 Sok No:6 Izban Salhane Duragi Karsisi Bayraklı
Hotel Hilton Garden Inn Izmir Bayrakli jest dogodnie położony naprzeciwko stacji metra Salhane w handlowej dzielnicy Izmiru. Z obiektu roztacza się widok na Morze Egejskie. Do centrum miasta można dojechać metrem Izban w 15 minut, a na lotnisko im. Adnana Menderesa w Izmirze – w 35 minut. Hotel usytuowany jest w pobliżu restauracji, sklepów, targów i lokali rozrywkowych. Mieści się on również nieopodal sali koncertowej Arena i kompleksu targowego w Izmirze. Codziennie rano w lokalu Garden Grille & Bar serwowane jest obfite śniadanie na ciepło do wyboru z karty. W restauracji podawane są też dania do wyboru z karty w porze lunchu i kolacji. Wieczorem Goście mogą się zrelaksować przy koktajlu, podziwiając zachód słońca nad Morzem Egejskim. Na miejscu do dyspozycji Gości jest również całodobowy lokal Pavilion Pantry, w którym podawane są drinki i przekąski. Goście mogą poćwiczyć w dobrze wyposażonym centrum fitness, które mieści się na 1. piętrze. W hotelu znajduje się również centrum biznesowe, gdzie można bezpłatnie korzystać z WiFi. Obiekt oferuje 3 sale konferencyjne oraz przestrzeń eventową, która oferuje różne możliwości konfiguracji i może pomieścić 150 osób. Na miejscu Goście mogą bezpłatnie korzystać z krytego i odkrytego parkingu.
W przypadku rezerwacji więcej niż 9 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 17 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, usługa parkingowego, wymiana walut, pokoje dźwiękoszczelne, wypożyczalnia samochodów, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, wino / szampan, owoce, legowisko dla pupila, miski dla pupila, fitness, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości