En Hotel Boutique Izmir

35210 Konak, 130 Cumhuriyet Bulvarı

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.9

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt EN Hotel Boutique Izmir położony jest w znakomitej lokalizacji w centrum miejscowości Konak i oferuje klimatyzowane pokoje, bezpłatny prywatny parking oraz obsługę pokoju. Hotel znajduje się w pobliżu licznych atrakcji, takich jak Wieża zegarowa w Izmirze ( 1,2 km), Ataturk Museum ( 1,2 km) oraz Cumhuriyet Square ( 700 m). Obiekt oferuje także bar. Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak całodobowa recepcja i usługa konsjerża. Personel służy także pomocą w przechowaniu bagażu. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie znajduje się biurko, telewizor z płaskim ekranem oraz prywatna łazienka. Pościel i ręczniki są zapewnione. Każdą opcję zakwaterowania wyposażono w sejf. Niektóre pokoje mają również balkon, a z innych roztacza się widok na morze. Wszystkie pokoje wyposażone są w szafę i czajnik. Codziennie rano na miejscu serwowane jest śniadanie w formie bufetu. Okolica jest popularna wśród miłośników jazdy na rowerze. W obiekcie działa wypożyczalnia samochodów. W pobliżu obiektu EN Hotel Boutique Izmir znajdują się liczne atrakcje, takie jak Konak Square, Izmir 9 Eylul University i Izmir International Fair. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Izmir Adnan Menderes, znajduje się 15 km od obiektu EN Hotel Boutique Izmir.

Połączenie z Internetem nie jest dostępne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny przy sąsiednich ulicach (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą € 0 za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dorośli płacą € 0 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, winda, sejf, usługa parkingowego, pokoje dźwiękoszczelne, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, ogrzewanie, przechowalnia bagażu, pokoje dla alergików, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, usługi konsjerża, codzienne sprzątanie, prywatny parking, bilety transportu publicznego, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości