Tui Blue Palm Garden - All Inclusive

07600 Manavgat, Kizilagac Turizm Merkezi, Manavgat

Udogodnienia

Ważne

on-line

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

W resorcie
Wejdź do pobliskiego baru. Możesz wejść do restauracji znajdującej się w pobliżu. Jeśli nie wyobrażasz sobie dnia bez kawy, wstąp do kawiarni. Czy chcesz być zawsze online? Dostępne Wi-Fi.
Jeśli podróżujesz samochodem, to znajduje się tu strefa bezpłatnego parkowania. Jeśli podróżujesz samochodem, to możesz zaparkować w strefie parkowania. Usługi kosmetyczne i wellness: pokój do masażu, sauna, łaźnia parowa, centrum SPA, hammam i lekarz. Gościom, których pasją jest sport, spodoba się centrum fitnessu, siłownia, miejsce do gry w ping-ponga, minigolf, studio do yogi i klub nurkowy.
Przygotuj się na wakacje pełne wrażeń! Oto co znajdziesz na terenie obiektu: biblioteka, miejsce do gry w ping-ponga i miejsce na barbecue. Fanów pływania ucieszy basen, park wodny, basen kryty i basen odkryty. Dzieci się ucieszą, bo obiekt posiada salę zabaw. Aby zarezerwować wycieczkę, skonsultuj się z biurem organizacji wycieczek resortu.
Jeśli chcesz, aby Twoja podróż była jeszcze wygodniejsza, zarezerwuj dla siebie usługę transferu. Dla gości resortu dostępne są również inne usługi, na przykład, pralnia, pralnia chemiczna, bankomat, prywatne zameldowanie i wymeldowanie, prasowanie, wypożyczalnia samochodów, sejf i concierge. Obsługa resortu z przyjemnością porozmawia z Tobą w następujących językach: angielski i niemiecki.

Wyposażenie pokoju
W pokoju znajdziesz prysznic, telewizor, minibar, szlafrok i kapcie. Wyposażenie pokoju zależy od jego kategorii.

Informacje dodatkowe

Wyżywienie
Informacja o posiłkach uwzględnionych w cenie jest podana w stawce za pokój.

Informacje dodatkowe
To check-in to the hotel guests are required to provide a HES code.

Know Before You Go

  • This property advises that enhanced cleaning and guest safety measures are currently in place.
  • Disinfectant is used to clean the property; commonly-touched surfaces are cleaned with disinfectant between stays; bed sheets and towels are laundered at a temperature of at least 60°C/140°F.
  • Personal protective equipment, including masks, will be available to guests.
  • Social distancing measures are in place; staff at the property wear personal protective equipment; a shield is in place between staff and guests in main contact areas; periodic temperature checks are conducted on staff; temperature checks are available to guests; guests are provided with hand sanitizer.
  • Contactless check-in is available.
  • Each guestroom is kept vacant for a minimum of 24 hours between bookings.