Renaissance Polat Istanbul Hotel
34149 Stambuł, Sahil Yolu Caddesi No: 2 Yesilyurt
34149 Stambuł, Sahil Yolu Caddesi No: 2 Yesilyurt
Luksusowy pięciogwiazdkowy hotel Renaissance Polat Istanbul jest dogodnie usytuowany w dzielnicy Yesilyurt, zaledwie 230 metrów od plaży. Z obiektu można podziwiać panoramiczny widok na morze Marmara. Hotel oferuje wyjątkowo duże baseny oraz zaplecze sportowe o powierzchni 2600 m², w tym odnowione siłownie, gabinety masażu i łaźnię turecką. Na Gości czekają przestronne pokoje z klimatyzacją, wygodnym łóżkiem, sejfem i telewizorem LCD. Roztacza się z nich widok na morze, ogród lub miasto. W pokojach zapewniono również bezpłatny zestaw do parzenia kawy i herbaty, suszarkę do włosów i sprzęt do prasowania. Istnieje możliwość wyboru poduszek. Goście mogą zrelaksować się w barze Noblesse, popijając drinka i podziwiając piękne widoki na morze. Wieczorem organizowane są tam występy muzyczne. W holu o określonych porach dnia można posłuchać muzyki fortepianowej na żywo. Przez cały rok na tarasie odnowionej restauracji Marmara Fish oferowany jest wybór dań z owoców morza. Lokal Daphe Restaurant & Grill zaprasza na wyborne specjały kuchni śródziemnomorskiej i tureckiej. Roztacza się stąd wspaniały widok na morze Marmara i Wyspy Książęce. W lokalu Polat Patisserie można spróbować aromatycznej herbaty, kawy, ciast, czekoladek i domowych ciasteczek. Na terenie hotelu znajduje się także salon klubowy, w którym przez cały dzień podawane są przekąski i napoje. W okolicy usytuowane są drewniane domy w secesyjnym stylu z końca XIX i początku XX wieku. Obiekt dzieli 1,5 km od przystani Yesilkoy, będącej doskonałym miejscem na relaksujący spacer, wycieczkę pieszą lub rowerową, kąpiel w morzu albo przyjemny piknik. Hotel Renaissance Polat Istanbul jest położony 6 km od centrum wystawowego CNR EXPO i kompleksu IDTM. Dojazd do centrum Stambułu zajmuje 20 minut. Na miejscu do dyspozycji Gości jest prywatny parking, z którego można korzystać za dodatkową opłatą. Odległość od lotniska w Stambule wynosi 40 km.
Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Outdoor Swimming Pool: nieczynne od pt. 15 wrz. 2023 do pt. 31 maj 2024 Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości EUR 100 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 14 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona przelewem bankowym po sprawdzeniu stanu obiektu.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny
na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja) w cenie 8 EUR za dzień.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Osoby wiek bez znaczenia płacą € 30 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, kort tenisowy, sauna, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, usługa parkingowego, masaż, tenis stołowy, pokoje dźwiękoszczelne, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, łaźnia turecka / parowa, ogrzewanie, faks / ksero, squash, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, kryty basen, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, bar przekąskowy, taras słoneczny, odkryty basen (czynny w sezonie), kryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, parking w garażu, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, linka alarmowa w łazience, basen z podgrzewaną wodą, bar przy basenie, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, wskazówki dla niewidomych w alfabecie Braille'a, wskazówki dla niewidomych wyczuwalne w dotyku, sprzęt do tenisa, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, płotek wokół basenu, zabiegi upiększające, makijaż, zabiegi na włosy, manicure, pedicure, strzyżenie, koloryzacja włosów, układanie włosów, zabiegi na ciało, peeling ciała, udogodnienia spa, łaźnia parowa, salon spa / strefa relaksacyjna, pakiet spa / wellness, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż dla par, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, fitness, zajęcia jogi, zajęcia fitness, trener personalny, szatnia / przebieralnia, basen dla dzieci, basen, muzyka na żywo, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), aerobik, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości