Argos In Cappadocia

50240 Uchisar, Kayabasi Sokak

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.5

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Argos to wielokrotnie nagradzany obiekt, w którym dawniej mieścił się klasztor. Oferuje on pokoje charakteryzujące się indywidualnym wystrojem, mieszczące się w kilku budynkach o murach z naturalnego kamienia. W każdym pokoju można bezpłatnie korzystać z WiFi. Niektóre z nich oferują zapierające dech w piersiach widoki na Dolinę Gołębi lub prywatną część na świeżym powietrzu. Wszystkie pokoje obejmują łazienkę i wyposażone są w oryginalne detale, w tym misterne kamienne rzeźby oraz antyki. Wiele z nich oferuje kominek i stację dokującą do iPoda. Sufity w niektórych pokojach są skośne, a wejście do nich prowadzi przez podziemny tunel. Seki Restaurant to hotelowa restauracja serwująca szeroki wybór dań kuchni lokalnej i międzynarodowej, którymi można delektować się zarówno wewnątrz jak i na świeżym powietrzu, podziwiając widoki na Dolinę Gołębi i wulkan Erciyes Dağı. Goście mogą również wybrać spośród szerokiej oferty win pochodzących z własnej winnicy i przechowywanych w podziemnej bodedze. Za dodatkową opłatą obiekt oferuje transfer w obie strony na okoliczne lotniska. Goście mogą również dołączyć do zorganizowanych wycieczek. Dodatkową atrakcją są loty balonem, przejażdżki na quadach oraz wycieczki połączone z jazdą konną. Obiekt Argos in Cappadocia usytuowany jest zaledwie kilka minut spacerem od centrum miasta Uchisar, gdzie znajduje się wiele restauracji i sklepów. Kilka kroków stąd mieści się również zamek w Uchisar oferujący wspaniałe widoki.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Argos in Cappadocia o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Z powodu koronawirusa (COVID-19) ten obiekt stosuje rygorystyczne zasady dystansu społecznego. Goście, którzy planują przyjazd ze zwierzętami, proszeni są o wcześniejszy kontakt z personelem obiektu. Dane kontaktowe znajdują się w potwierdzeniu rezerwacji. Zakwaterowanie z balkonem lub tarasem, kominkiem lub w pomieszczeniach wykutych w skale oferowane są w zależności od dostępności. Goście zainteresowani jedną z powyższych opcji proszeni są o wcześniejsze wpisanie stosownej informacji w miejscu na życzenia specjalne w formularzu rezerwacji.

W przypadku rezerwacji więcej niż 8 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Dzieci od lat 6 do lat 11 płacą € 63 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Osoby 12 lub więcej lat płacą € 123 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, opieka nad dziećmi, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, usługa parkingowego, wymiana walut, masaż, piesze wycieczki, wypożyczalnia samochodów, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, jazda konna, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, taras słoneczny, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, basen bez krawędzi, bar przy basenie, owoce, legowisko dla pupila, meble ogrodowe, basen, transfer, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, lekcje gotowania, muzyka na żywo, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu