Rado Hotel Spa
22001 Khmil'nyk, 10 Вулиця Курортна
22001 Khmil'nyk, 10 Вулиця Курортна
Obiekt Rado Hotel Spa położony jest w miejscowości Chmielnik i oferuje pokoje z klimatyzacją. Oferta obiektu obejmuje restaurację, ogród, a także saunę i wannę z hydromasażem. Obiekt zapewnia całodobową recepcję, transfer lotniskowy, wspólny salon oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. W każdym pokoju w obiekcie znajduje się biurko, telewizor z płaskim ekranem oraz prywatna łazienka. Pościel i ręczniki są zapewnione. Na miejscu serwowane jest śniadanie kontynentalne. Obiekt Rado Hotel Spa oferuje łaźnię hammam. W miejscowości Chmielnik i okolicy Goście obiektu mogą uprawiać rozmaite sporty, takie jak trekking. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Winnica, znajduje się 68 km od obiektu Rado Hotel Spa.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, sauna, ogród, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, wanna z hydromasażem / jacuzzi, piesze wycieczki, łaźnia turecka / parowa, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, udogodnienia spa, łaźnia parowa, salon spa / strefa relaksacyjna, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, fotel do masażu, szatnia / przebieralnia, transfer, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości