Vlasta Hotel

79007 Lwów, Kleparivs'ka Street, 30

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Hotel Vlasta położony jest we Lwowie i oferuje całodobową recepcję. Dzielą go 3 km od Rynku Głównego i 20 minut spacerem od Parku Wysoki Zamek. Wnętrze hotelu Vlasta zdobią pastelowe kolory. Goście mają do dyspozycji pokoje i apartamenty z łazienką. Do rozmaitych sklepów i kawiarni można dojść w 10 minut. Po drugiej stronie ulicy usytuowany jest czynny w sezonie odkryty basen. Hotel Vlasta oddalony jest o 300 metrów od przystanku autobusowego przy ulicy Kleparivska. Odległość od lotniska we Lwowie wynosi 7,5 km.

Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny przy sąsiednich ulicach (rezerwacja nie jest możliwa).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

parking, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, piesze wycieczki, kaplica / świątynia, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, część przeznaczona dla palących, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, parking przy ulicy, dostęp za pomocą kluczy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego