Синя Квартира. Мережа Alex Apartments. Цілодобове Безконактне Заселення 24-7
38751 Poltava, Вулиця Перспективна, 5
38751 Poltava, Вулиця Перспективна, 5
Obiekt Синя квартира. Мережа Alex Apartments. Цілодобове безконактне заселення 24-7, położony w miejscowości Połtawa, zapewnia ogród, bezpłatne WiFi, całodobową recepcję i bankomat. Na terenie obiektu dostępny jest prywatny parking. W apartamencie zapewniono 1 sypialnię, kuchnię z lodówką i piekarnikiem, a także 1 łazienkę z prysznicem, bezpłatnym zestawem kosmetyków oraz pralką. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. Na terenie obiektu Синя квартира. Мережа Alex Apartments. Цілодобове безконактне заселення 24-7 znajduje się plac zabaw. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Charków-Osnowa, znajduje się 151 km od obiektu Синя квартира. Мережа Alex Apartments. Цілодобове безконактне заселення 24-7. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Синя квартира. Мережа Alex Apartments. Цілодобове безконактне заселення 24-7 o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości UAH 1000 jest wymagany po przyjeździe. Opłaty dokonuje się przelewem bankowym. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona przelewem bankowym po sprawdzeniu stanu obiektu. When travelling with pets, please note that an extra charge of 100 UAH per pet, per night/stay applies. Please note that a maximum of 2 pet(s) is allowed Please note that the property can only allow pets with a maximum weight of 10 kilos. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, całodobowa recepcja, ogród, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, plac zabaw dla dzieci, ogrzewanie, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, bar przekąskowy, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, plac zabaw, bramki zabezpieczające dla dzieci, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości