Hotel Three Korony

82391 Skhidnitsa, Promyslova Street 26d/1

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Hotel Three Korony usytuowany jest w miejscowości Schodnica, słynącej ze źródeł wody mineralnej, i oferuje komfortowo urządzone pokoje. Pensjonat ten położony w malowniczej okolicy, w Karpatach. W 5 minut można dojść do centrum fitness oraz centrum spa i odnowy biologicznej. Pensjonat Hotel Three Korony mieści się w urokliwym budynku z wieżyczkami i dachem, z którego roztacza się panoramiczny widok na okolicę. Wszystkie pokoje oferują telewizor z dostępem do kanałów kablowych oraz łazienkę z prysznicem. Na miejscu można bezpłatnie korzystać z WiFi. Obiekt oferuje ponadto wspólny salon, punkt informacji turystycznej oraz usługi pralni. W okolicy pensjonatu panują doskonałe warunki do uprawiania turystyki pieszej i rowerowej oraz wędkowania. Podczas pobytu warto wybrać się do źródeł mineralnych oddalonych od obiektu o 300 metrów. Na miejscu znajduje się bezpłatny prywatny parking. Z obiektu można w niespełna 2 godziny dojechać samochodem do Lwowa i na tamtejsze lotnisko.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.

Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane. Bez dodatkowych opłat.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.

Udogodnienia

parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, sauna, centrum fitness, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, pralnia, narciarstwo, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, usługa parkingowego, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, wanna z hydromasażem / jacuzzi, piesze wycieczki, kaplica / świątynia, sprzęt do grillowania, obiady na wynos, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, przechowalnia nart, bezpłatne Wi-Fi, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), bezpośredni dojazd do obiektu na nartach, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), park wodny, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, łaźnia na świeżym powietrzu, gry planszowe / puzzle, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, wino / szampan, owoce, legowisko dla pupila, miski dla pupila, kawiarnia na miejscu, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, miejsce na piknik, zabiegi upiększające, zabiegi na twarz, manicure, pedicure, zabiegi na ciało, body wrapping, udogodnienia spa, fitness, zajęcia jogi, zajęcia fitness, trener personalny, szatnia / przebieralnia, transfer, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wieczory tematyczne z kolacją, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), aerobik, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości