Гостинний Двір У Ангеліни

78592 Tatariv, Вулиця Гірська Будинок

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.7

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Гостинний двір у Ангеліни położony jest w miejscowości Tatarów. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Góra Howerla – 31 km. Na terenie obiektu znajduje się prywatny parking. Każda opcja zakwaterowania ma taras i wyposażona jest w telewizor z płaskim ekranem oraz pralkę. We wszystkich opcjach znajduje się kuchnia z pełnym wyposażeniem, w tym lodówką, jak również kominek, część wypoczynkowa z rozkładaną sofą oraz współdzielona łazienka z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków. W każdej opcji zakwaterowania zapewniono balkon z widokiem na góry. W obiekcie znajduje się plac zabaw, a okolica jest popularna wśród miłośników narciarstwa. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Iwano-Frankiwsk, znajduje się 83 km od obiektu Гостинний двір у Ангеліни. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.

Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

parking, zwierzęta domowe są akceptowane, taras, transfer lotniskowy, narciarstwo, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, plac zabaw dla dzieci, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, ogrzewanie, jazda konna, przechowalnia nart, całkowity zakaz palenia, transfer (dodatkowa opłata), kąpiele termalne / gorące źródła, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, łaźnia na świeżym powietrzu, łaźnia publiczna, transfer z lotniska, meble ogrodowe, miejsce na piknik, transfer, całodobowa ochrona, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt