Krutogora

78596 Tatariv, Tatariv Village

Udogodnienia

Ważne

on-line

7.9

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Krutogora, usytuowany w miejscowości Tatarów, oferuje ogród, bezpłatny prywatny parking oraz taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Góra Howerla – 30 km. Oferta pensjonatu B&B obejmuje odkryty basen, wspólną kuchnię oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. W wybranych opcjach zakwaterowania znajduje się kuchnia z lodówką, mikrofalówką i płytą kuchenną. W miejscowości Tatarów i okolicy Goście obiektu mogą uprawiać rozmaite sporty, takie jak trekking, narciarstwo oraz jazda na rowerze. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Iwano-Frankiwsk, znajduje się 81 km od obiektu Krutogora.

Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

parking, ogród, taras, pokoje dla niepalących, narciarstwo, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, piesze wycieczki, kaplica / świątynia, sprzęt do grillowania, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, Wi-Fi, przechowalnia nart, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, część przeznaczona dla palących, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), wspólna kuchnia, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, parking przy ulicy, basen z widokiem, legowisko dla pupila, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, miejsce na piknik, basen, transfer, piesze wycieczki, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt