Alora

20200 Chihuahua, Nicaragua Y Ecuador, 20200 Piriápolis, Uruguay, Chihuahua

Udogodnienia

Ważne

on-line

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

W apartamencie
Czy chcesz być zawsze online? Dostępne Wi-Fi. Turyści, którzy przyjadą samochodem, mogą zaparkować w strefie bezpłatnego parkowania. Nie grozi Ci nuda, bo w apartamencie znajdziesz miejsce na piknik i miejsce na barbecue. Aby zarezerwować wycieczkę, skonsultuj się z biurem organizacji wycieczek apartamentu.
Weź swoje zwierzątko ze sobą. Zwierzęta domowe są dozwolone bez żadnych opłat. Dostępność dla gości niepełnosprawnych: winda umożliwia dostęp do najwyższych pięter. Dodatkowe usługi oferowane gościom przez apartament: pralnia, prasowanie, wypożyczalnia samochodów i sejf.

Wyposażenie pokoju
W pokoju przygotowano dla Ciebie odtwarzacz DVD, budzik i telewizor. Należy pamiętać, że wymienione udogodnienia mogą nie być dostępne we wszystkich pokojach.

Informacje dodatkowe

Wyżywienie
Informacja o posiłkach uwzględnionych w cenie jest podana w stawce za pokój.

Informacje dodatkowe
Please inform Alora in advance of your expected arrival time. You can use the Special Requests box when booking, or contact the property directly with the contact details provided in your confirmation. Payment before arrival via bank transfer is required. The property will contact you after you book to provide instructions. In accordance with government guidelines to minimise transmission of the Coronavirus (COVID-19), this property currently isn't accepting guests from certain countries, during dates where such guidelines exist. In response to Coronavirus (COVID-19), additional safety and sanitation measures are in effect at this property. Due to Coronavirus (COVID-19), this property is taking steps to help protect the safety of guests and staff. Certain services and amenities may be reduced or unavailable as a result. In accordance with government guidelines to minimise transmission of the Coronavirus (COVID-19), this property may request additional documentation from guests to validate identity, travel itinerary and other relevant information, during dates where such guidelines exist. A damage deposit of USD 100 is required on arrival. This will be collected as a cash payment. You should be reimbursed on check-out. Your deposit will be refunded in full in cash, subject to an inspection of the property. Managed by a private host