Apartament Superior - 80m2 Bieszczad Z Widokiem Na Góry
38-700 Ustrzyki Dolne, 50 Pck Parter
38-700 Ustrzyki Dolne, 50 Pck Parter
Obiekt Apartament Superior - 80m2 Bieszczad z widokiem na góry położony jest w miejscowości Ustrzyki Dolne. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Krzemieniec – 47 km, Zapora wodna w Solinie – 17 km. W okolicy panują doskonałe warunki do uprawiania narciarstwa. Obiekt zapewnia bezpłatne WiFi oraz całodobową recepcję. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Skansen w Sanoku ( 41 km). W apartamencie zapewniono balkon, 3 sypialnie, salon z telewizorem z płaskim ekranem, kuchnię ze standardowym wyposażeniem, takim jak lodówka i zmywarka, a także 2 łazienki z prysznicem. Goście mogą podziwiać widok na góry. W apartamencie zapewniono ręczniki i pościel. Oferta obiektu obejmuje przechowalnię sprzętu narciarskiego. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Galeria Zdzisława Beksińskiego – 41 km, Zamek w Sanoku – 41 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Lwów, znajduje się 124 km od obiektu Apartament Superior - 80m2 Bieszczad z widokiem na góry.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, pralnia, narciarstwo, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, ogrzewanie, faks / ksero, Wi-Fi, przechowalnia nart, szkółka narciarska, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, część przeznaczona dla palących, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, sklep na miejscu, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, piesze wycieczki, dostęp za pomocą kluczy, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Maseczki dla gości