Hotel House In Bukhara
200100 Buxoro, Eshoni Pir Str. 33
200100 Buxoro, Eshoni Pir Str. 33
Obiekt Hotel House in Bukhara oferuje zakwaterowanie w miejscowości Buchara. Oferta obiektu obejmuje bankomat. Na miejscu znajduje się również restauracja. Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak obsługa pokoju i całodobowa recepcja. Personel służy także pomocą w wymianie walut. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono klimatyzację i telewizor z płaskim ekranem. Codziennie rano na miejscu serwowane jest śniadanie kontynentalne, azjatyckie lub halal. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Buchara, znajduje się 6 km od obiektu Hotel House in Bukhara.
parking, restauracja, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, fryzjer / salon piękności, bezpłatny parking, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, wymiana walut, pokoje dźwiękoszczelne, obiady na wynos, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, przechowalnia bagażu, pokoje dla alergików, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), sklep na miejscu, tylko dla dorosłych, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, owoce, legowisko dla pupila, miski dla pupila, meble ogrodowe, transfer, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, muzyka na żywo, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości