Damir Hotel

230100 Nukus, Рауаж 4

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.8

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt DAMIR HOTEL usytuowany jest w miejscowości Nukus. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak restauracja, wspólny salon, obsługa pokoju oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Na terenie hotelu dostępny jest bezpłatny prywatny parking. Goście mogą też skorzystać z transferu, aby pozwiedzać okolicę. Każdy pokój w obiekcie wyposażono w klimatyzację, szafę i telewizor z płaskim ekranem. Do dyspozycji Gości jest też prywatna łazienka oraz taras z widokiem na miasto. Pościel i ręczniki są zapewnione. Na miejscu serwowane jest śniadanie w formie bufetu. Dostępna przez całą dobę obsługa recepcji, która mówi w języku angielskim i rosyjskim, chętnie udzieli niezbędnych wskazówek. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Nukus, znajduje się 3 km od obiektu DAMIR HOTEL.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, karaoke, ogrzewanie, faks / ksero, Wi-Fi, kryty basen, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, transfer (bezpłatny), transfer (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, wino / szampan, kawiarnia na miejscu, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości