Wady: Mój pobyt był służbowy, a prawie do samego rana był straszliwy hałas na ulicy z ogródków restauracyjnych. UWAGA! Kompletny brak kontraktu z obiektem i jego obsługą po zakończeniu pobytu! Nie docierają e-maile, telefon to nagrana wiadomość z automatycznej sekretarki, a Booking.com jest bezradny i nikt nie może przekazać obiektowi danych do faktury! Obiekt nie zrobił nic, by rozwiązać ten problem, dlatego absolutnie nie polacem, a wręcz przestrzegam przed nocowaniem w tym obiekcie, ponieważ nie szanuje się klientów! Zostałem wprowadzony w błąd przez obsługę, że najprościej będzie wysłać dane do faktury e-mailem i otrzymam elektroniczną fakturę, jednak e-maile nie docierają po zakończeniu pobytu i nie wiem dlaczego obsługa mnie o tym nie poinformowała! Po 4 interwencjach Booking.com w mojej sprawie, nikt z obiektu nie spróbował nawet ze mną się skontaktować w inny sposób - gdzie jest właściciel? Czy taka instytucja nie ma innego adresu e-mail lub numeru telefonu, który odbiera człowiek? Sprawy tak nie pozostawię, choćby ze względu na innych klientów!