• Józef

    Wady: Mój pobyt był służbowy, a prawie do samego rana był straszliwy hałas na ulicy z ogródków restauracyjnych. UWAGA! Kompletny brak kontraktu z obiektem i jego obsługą po zakończeniu pobytu! Nie docierają e-maile, telefon to nagrana wiadomość z automatycznej sekretarki, a Booking.com jest bezradny i nikt nie może przekazać obiektowi danych do faktury! Obiekt nie zrobił nic, by rozwiązać ten problem, dlatego absolutnie nie polacem, a wręcz przestrzegam przed nocowaniem w tym obiekcie, ponieważ nie szanuje się klientów! Zostałem wprowadzony w błąd przez obsługę, że najprościej będzie wysłać dane do faktury e-mailem i otrzymam elektroniczną fakturę, jednak e-maile nie docierają po zakończeniu pobytu i nie wiem dlaczego obsługa mnie o tym nie poinformowała! Po 4 interwencjach Booking.com w mojej sprawie, nikt z obiektu nie spróbował nawet ze mną się skontaktować w inny sposób - gdzie jest właściciel? Czy taka instytucja nie ma innego adresu e-mail lub numeru telefonu, który odbiera człowiek? Sprawy tak nie pozostawię, choćby ze względu na innych klientów!

    1.00

  • Wlasenko

    Zalety: Napewno lokalizacja i widok z okna są perfekcyjne!)
    Wygodne łóżka, mimo że już nie nowe
    Wady: Widać że w ten lokal było zainwestowane bardzo dawno i od tej pory nikt się nie opiekował nim. Prawie brak nacinia, nawet nie było noża ((
    Brak żadnych instrukcji jak korzystać z loduwki, mikrofalówki, która sieć WiFi dostępne i jakie hasło and so on. Za każdym razem byłem zmuszony chodzić do recepcji - fajnie, że mili dziewczyny, chętni próbowali pomóc, szkoda że też nie mieli instruktażu z tych pytań...
    No i na koniec... okazało się, że okna ma tyle słabo tłumią dźwięk od ulicy, iż myślałem na początku (w pierwszą noc noclegu tu) ktoś pozostawił otwartym okno bądź nie do końca zamknął... a nie - taki okna są, z najnizczej półki.
    Napewno cena jest za duża. Może kilka lat temu to było jeszcze w miarę, teraz już porażka (((

    8.00