• Katarzyna

    Zalety: B czysto, wygodne łóżko, wszytsko co potrzeba na miejscu.

    10.00

  • Wojciech

    Zalety: Bardzo dobra lokalizacja, blisko przystanki tramwajowe, autobusowe, sklepy i różne restauracje. Sam apartament czysty, obszerny, z udogodnieniami takimi jak kuchnia mikrofalowa, lokówka (czysta), czajnik, naczynia, sztućce. Wygodny kącik do pracy (stolik, krzesło). Bardzo wygodne, duże łóżko. Ręczniki na wyposażeniu. Choć apartament zlokalizowany jest przy ruchliwej ulicy dobre okna tłumią hałas. Dobry stosunek jakości do ceny. Generalnie sam obiekt i pobyt był bardzo udany, mam natomiast poważne zastrzeżenia co do obsługi, o czym więcej w sekcji "Co mi się nie podobał".
    Wady: Mam jakiegoś pecha bo to kolejny apartament, z którym mam poważny problem co do faktury. Prowadzę działalność gospodarczą, dużo podróżuję służbowo, dlatego faktura, którą wrzucam w koszty jest dla mnie bardzo ważna. Rezerwując apartament zaznaczyłem z góry, że będę potrzebować fakturę. Dodam, że opłatę Booking pobrał z góry na pięć dni przed pobytem. Parę dni po opuszczeniu obiektu ponownie upomniałem się u personelu obiektu o fakturę, zarówno przez komunikator w Booking jak i przez maila. Odpowiedź mnie zdumiała: obiekt odpisał, że fakturę otrzymam od ... Booking! Zadałem sobie trud i odszukałem w regulaminie Booking zapis, że to obiekt zawsze wystawia fakturę i przesłałem do personelu apartamentu. W odpowiedzi personel przekazał mi, że nie wystawią faktury bo apartament nie został opłacony. Generalnie powinienem mieć gdzieś rozliczenia między Booking a apartamentem, ale napisałem do obiektu kiedy Booking obciążył moje konto wysyłając jednocześnie informację do biura obsługi Boooking z opisem problemu. Dodzwonić się do Booking nie dałem rady bo proszą o podanie tonowo numeru rezerwacji, który zawiera znak . (kropka). Spróbujcie tonowo wprowadzić kropkę. To jakiś absurd! Po kilu dniach (26.czerwca) pani z Booking odpisała, że temat załatwiony i wkrótce otrzymam fakturę. Apartament opuściłem 16 czerwca. Dziś jest 6 lipca a ja nadal nie mam faktury. Po 16 czerwca jeszcze dwa razy byłem w Warszawie ale tym razem nie wziąłem apartamentu i generalnie zrezygnowałem z usług Booking rezerwując noclegi przez platformę sieci Accor. Zjeździłem z Booking pół świata, ale po takich historiach będę korzystać z ich usług tylko wtedy, kiedy nie będzie innego wyjścia.

    7.00

  • Maciej

    Zalety: lokalizacja i dostęp do sklepów w pobliżu i bliskość do środków komunikacji
    Wady: brak możliwości otwarcia okna ze względu na hałas drogi za oknem i pubu dokładnie na przeciwko. brak działającej klimatyzacji przy małym zamkniętym szczelnie mieszkaniu panowały tropikalne warunki mimo że w nocy na dworze było poniżej 18stopni

    5.00

  • Klaudia

    Zalety: Lokalizacja, duży prysznic ,kontakty koło łóżka
    Wady: Brak pilota do klimatyzacji , hałas ,

    5.00

  • Anna

    Zalety: Lokalizacja

    8.00