Zalety: Pokoje bardzo przestronne. Łożka wygodne. Spokojna okolica. Bardzo blisko do stacji metra - 3 minuty piechotą. Obiekt nie ma prywatnego parkingu, ale bez problemu można znaleźć darmowe miejsca postojowe przy samym hotelu. Plusem jest to, że w obiekcie jest restauracja, która serwuje dobre posiłki.
Wady: Niestety osługa hotelu po godzinach pracy to jedynie pracownicy restauracji, którzy nocują w obiekcie. Kiedy przyjechaliśmy na miejsce przed północą, co wczesniej napisaliśmy na bookingu, brama i furtka były zamknięte, telefon z rezerwacji nie odpowiadał i nie wiedzieliśmy co robić. Otworzyliśmy na siłę bramę i weszliśmy na terem obiektu (schody do pokojów są na zewnątrz). Nie mogliśmy znaleźć nikogo na terenie. Dopiero gdy wszedłem na najwyższe piętro usłysząłem w jednym z pokoi grający telewizor. Zapukałem i po chwili otworzył mi pracownik restauracji, który słabo mówił po angielsku. Obudził w drugim pokoju kolejnego pracownika i ten dopiero zszedł z nami do restauracji, którą otworzył i dał nam klucze do pokojów. Niestety bez jednego pokoju, bo stwierdził, że nie ma gotowego pokoju i jest bład w rezerwacji. Również słabo mówił po angielsku. Pokazałem mu, że czwarty pokój jest na inne nazwisko, ale nic to nie dało. Pokój dostaliśmy dopiero następnego dnia. Na szczęście byliśmy grupą znajomych, pozostałe 3 pokoje były na tyle obszerne i miały dodatkowe łóżka, więc mogliśmy się w miarę normalnie wyspać.
W ramach przeprosin dostaliśmy od właścicielki (która przyszła dopiero 3 dnia naszego pobytu) propozycję zwrotu opłaty za jedną noc (pieniądze już otrzymałem na konto). Dodatkowo zaprosiła nas na darmową kolację jednego dnia.
Nie we wszystkich pokojach było wyposażenie takie, jak być powinno. Musieliśmy poprosić o czajniki. Pierwszej nocy zabrakło ręczników i pościeli dla 2 osób.
Gdyby nie ta niemiła sytuacja z pierwego dnia nasza ocena byłaby na pewno wyższa.