Zalety: Wybór dań raczej dobry.
Wady: Podczas śniadań długie kolejki i oczekiwanie do automatów z kawą, z 3 najczęściej jeden był nieczynny. Kawa kiepskiej jakości, mleko w proszku w automacie.
Słabo spostrzegawczy personel. Kelnerzy stali obserwując salę, mają widocznie zadanie tylko sprzątania naczyń. Nie rozumiem dlaczego w kat. 4* superior nie można zamówić przynajmniej ciepłych napojów do stolika. To jest normalne w hotelach tej kategorii np. w Austrii.
Trochę do życzenia pozostawia czystość toalet, przestrzeni przy basenach, etc. Pokoje sypialne , lobby, itp. ciemne i optycznie przytłaczające. Szkoda, ze wszędzie puste ściany, szczególnie w pokojach sypialnych. No i jeszcze coś: ręczniki na basen wydawane są raz na.. 3 dni ( informacja od personelu, ze to z powodu kompletu gości). Raczej mało higieniczne w dobie pandemii.