Szelidi Apartmanok
6328 Dunapataj, 8 Nádas Utca
6328 Dunapataj, 8 Nádas Utca
Obiekt Szelidi Apartmanok położony jest w miejscowości Dunapataj i oferuje bezpłatne WiFi, ogród z tarasem oraz widok na ogród. Na terenie obiektu dostępny jest prywatny parking. Każda opcja zakwaterowania wyposażona jest w klimatyzację, telewizor z płaskim ekranem i lodówkę. Do dyspozycji Gości jest też prywatna łazienka z prysznicem. Wyposażenie kuchni obejmuje także mikrofalówkę, płytę kuchenną, toster i czajnik. W okolicy panują doskonałe warunki do uprawiania jazdy na rowerze. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Budapeszt im. Ferenca Liszta, znajduje się 135 km od obiektu Szelidi Apartmanok.
Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, sauna, ogród, taras, pokoje dla niepalących, wędkowanie, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, tenis stołowy, rzutki, wanna z hydromasażem / jacuzzi, sprzęt do grillowania, jazda na rowerze, kręgielnia, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, sprzęt do badmintona, wycieczki rowerowe, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu