Hotel Kalma
8380 Hãvãz, Rákóczi U. 12-14
8380 Hãvãz, Rákóczi U. 12-14
Hotel Kalma położony jest w cichym zakątku strefy pieszej w mieście Hévíz, 5 minut spacerem od jeziora. Na miejscu znajduje się spa oraz podziemny garaż. Goście mogą zamówić zabiegi lecznicze i odnowy biologicznej. Wszystkie pokoje w hotelu Kalma superior dysponują jadalnią, łazienką oraz niewielkim aneksem kuchennym. W hotelowym atrium mieści się restauracja-kawiarnia Gyöngyvirág, serwująca tradycyjne dania kuchni węgierskiej oraz lekkie potrawy. Do dyspozycji Gości jest sauna i wanna z hydromasażem. Centrum medyczne oferuje zabiegi fizykoterapii, gimnastykę leczniczą, zabiegi z wykorzystaniem błota i siarki, masaże, światłoterapię i magnetoterapię, a także grotę solną.
W soboty wymagane jest wcześniejsze wymeldowanie, najpóźniej do godziny 10:00. Obiekt akceptuje płatności kartami K&H, OTP i MKB Szép.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny
na miejscu (konieczna jest rezerwacja) w cenie 18 EUR za dzień.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 4 do lat 11 płacą € 35 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, bar, całodobowa recepcja, sauna, pokoje dla niepalących, pralnia, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, sejf, wanna z hydromasażem / jacuzzi, pokoje dźwiękoszczelne, piesze wycieczki, jazda na rowerze, ogrzewanie, faks / ksero, jazda konna, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking w garażu, transfer, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości