Király Lovastanya Panzió
6440 Jánoshalma, Parcelok Tanya 27.a.
6440 Jánoshalma, Parcelok Tanya 27.a.
Obiekt Király Lovastanya Panzió położony jest w miejscowości Jánoshalma i zapewnia wspólny salon oraz widok na ogród. Na miejscu znajduje się też restauracja, bar przekąskowy, ogród, taras i plac zabaw. Obiekt zapewnia bezpłatne WiFi. Na terenie obiektu dostępny jest też prywatny parking. Każdego ranka serwowane jest śniadanie w formie bufetu lub kontynentalne. Na miejscu do dyspozycji Gości jest kryty basen. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Osijek, znajduje się 144 km od obiektu Király Lovastanya Panzió.
Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Bez dodatkowych opłat.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, zaplecze bankietowe / konferencyjne, kort tenisowy, sauna, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, plac zabaw dla dzieci, bilard, tenis stołowy, wanna z hydromasażem / jacuzzi, sprzęt do grillowania, ogrzewanie, jazda konna, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, kryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, prywatna plaża, bar przekąskowy, taras słoneczny, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, gry planszowe / puzzle, wino / szampan, sprzęt do tenisa, sprzęt do badmintona, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, basen, plaża, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Możliwe wystawienie faktury, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu