• Przemyslaw

    Zalety: Hotel przypomina trochę hotel z lat 80' - zarówno zewnętrznym wyglądem jak i obyczajami... Choć pokoje w środku sa już odnowione i w miarę nowoczesne (mieszkaliśmy w apartamencie). Lokalizacja dogodna, miasto Paks niedaleko autostrady, ale okolica cicha i spokojna. Pokój czysty, łatwy dojazd, śniadanie standardowe, OK, pare wedlin i serów na zimno, a na ciepło parówki i jajecznica (raczej wysuszona...:(. Za to smaczna i mocna kawa z ekspresu !
    Wady: 1. Klimatyzacja w pokoju - bardzo słabo działa, nawet ręczne ruszenie kratek nawiewu (były skierowane w górę !) niewiele dało.
    2. Śniadanie podawane w godzinach 6-9 rano, tochę wcześnie. Przyjechaliśmy do hotelu przed północą, było dosłownie pare aut, wiec chyba klientów nie było za dużo, a hotel duży. Poszliśmy na śniadanie ok. godz. 8.30-35, a tu sie okaząło że pani już zebrała ze stołów większość jedzenia, szykując się do zamknięcia. Gdy nas zobaczyła, rozłożyła ręce i zaczęła od nowa przynosić jedzenie. Z tego powodu czuliśmy presję, żeby nie przebywać ani minuty dłużej niż do 9.00, bo może nas jeszcze zamkną w pomieszczeniu ....Do niczego takiego nie doszło :) ale dyskomfort był.
    3. Po powrocie ze śniadania do pokoju, okazało się że ... nie ma wody w pokoju. Nie można skorzystać z łazienki przed wyjazdem (check-out do 10.00). Znów dyskomfort. Po zejściu do recepcji, pani wzruszyła ramionami i stwierdziła że pewnie jest jakaś awaria i nic nie poradzi.... Brak zainteresowania. Dopiero na naszą wyrażną prośbę o interwencję, (potrzebujemy się umyć po śniadaniu, skorzystać z toalety itp.) podjęto jakieś próby działania. Okazało się że jest awaria, woda jest tylko na parterze (łazienka ogólnodostępna hotelowa), i jedyne co nam zostaje to skorzystać z tej łazienki. I tak też musieliśmy zrobić, choć taka wyprowadzka na szybko, z walizkami na dół pod toaletę hotelową, to też nie jest przyjemne doświadczenie.
    4. Przy check-oucie, pani bez słowa komentarza naliczyła nam cenę do zapłaty, nie komentując sytuacji, nie wyrażając zainteresowania, czy wszystko już w porządku, czy tez przepraszając za te niedogodności. Znów więc podejście do klienta rodem z lat minionych.... Na pytanie o ewentualny rabat cenowy za te niedogodności, (cena za pokój była niemała ok. 150 EUR). Odpowiedź - nie ... i wzruszenie ramionami, nic nie można zrobić. Dopiero po wyrażnej prośbie o kontakt z menagerem hotelu, po rozmowie zaproponowano nam 10% rabatu, co było ostatecznie satysfakcjonujące.

    7.00

  • Adam

    Zalety: Wygodne łóżka, lokalizacją blisko autostrady, cisza, brak hałasu z zewnątrz
    Wady: Bardzo skromne śniadanie, ale było. Brak kawy i herbaty w pokoju.

    9.00

  • Anna

    Zalety: obsługa

    10.00

  • Anna

    Zalety: miejsce i obsługa

    10.00

  • Rafał

    Zalety: dobry hotel , dobre śniadanie i świetna obsługa

    10.00