Novotel Szeged

****

6721 Segedyn, Maros Utca 1.

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Novotel Szeged położony jest w centrum Segedynu, nad brzegiem rzeki Cisy. We wszystkich pomieszczeniach można bezpłatnie korzystać z WiFi. Wszystkie pokoje są klimatyzowane i dysponują balkonem. Oferują także widok na rzekę. Ich wyposażenie obejmuje telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów satelitarnych, biurko, czajnik elektryczny oraz minibar. W łazience znajduje się wanna lub prysznic oraz bezpłatny zestaw kosmetyków. Codziennie rano w obiekcie serwowane jest śniadanie. Na miejscu znajduje się także restauracja i bar. Goście mogą zrelaksować się na tarasie lub w wannie z hydromasażem. Dla dzieci przygotowano specjalny kącik zabaw. Obiekt zapewnia przechowalnię bagażu, z której można korzystać bezpłatnie. Personel całodobowej recepcji służy pomocą w rezerwacji biletów i udziela informacji na temat okolicznych atrakcji turystycznych. Obiekt usytuowany jest 250 metrów od Muzeum Pick Szalámi és Szegedi Paprika oraz 750 metrów od spa i łaźni termalnej Anna. Odległość od katedry i placu katedralnego w Segedynie wynosi 1,3 km. Odległość od dworca kolejowego w Segedynie wynosi 2,5 km. Za dodatkową opłatą można korzystać z prywatnego parkingu.

W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Obiekt akceptuje płatności kartami K&H, OTP i MKB Szép. Po sfinalizowaniu rezerwacji Goście proszeni są o poinformowanie personelu obiektu o tym, czy chcą, aby zamiast karty kredytowej obiekt obciążył ich kartę SZEP. Dane kontaktowe znajdują się w potwierdzeniu rezerwacji.

W przypadku rezerwacji więcej niż 7 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny na miejscu (rezerwacja nie jest możliwa) w cenie 8 EUR za dzień.
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego. Dzieci do 15 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.

Udogodnienia

parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, sejf, masaż, bilard, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, usługi konsjerża, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, sala zabaw, parking w garażu, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, linka alarmowa w łazience, wino / szampan, owoce, legowisko dla pupila, miski dla pupila, meble ogrodowe, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości