Zalety: Lokalizacja, dodatkowe usługi, jacuzzi, bezpłatny parking, obsługa grzeczna recepcji, wystrój sali śniadaniowej, możliwość skorzystania bezpłatnie z leżaków, dodatkowych ręczników,nadzór chyba menagera
Wady: Wybraliśmy 3 łóżka pojedyncze- dostałyśmy 1 dbl plus 1 sgl- bardzo duży błąd! Kolorowa pościel na hotel*** słabo troszkę.Śniadania- ekspres do wymiany,bo brak możliwości kawy latte,capuccino,bo mleko musisz wlewać sam ! Brak w pokoju czajnika i zimna kawa na śniadanie.Restauracja bardzo uboga karta,personel jakiś mało uśmiechnięty,jakby pracował za karę? Nigdy nie pytała kelnerka,czy wszystko ok, bardzo sztywne podejście do gości, dzięki którym mają pensje! Mało tego to,co podają trzeba być artystą,by schrzanić , coś prostego,jak hamburger -posolić 2x,by nie był jadalny. Uratowała sytuację,co pizza.Na hotelową restaurację słabo,a nie jest tanio.Jeśli właściciel zarządza,a nie ajent to jest to wizytówka hotelu, wypada marnie . Hotelarz