Kawalerka Wałowa 3
84-200 Wejherowo, 25a/3 Wałowa
84-200 Wejherowo, 25a/3 Wałowa
Obiekt Kawalerka Wałowa 3, usytuowany w miejscowości Wejherowo, oferuje bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Port Gdynia – 22 km, Dworzec PKP Gdynia Główna – 24 km. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Stocznia Gdynia ( 24 km), Centrum handlowe Batory ( 24 km), Skwer Kościuszki ( 24 km). Obiekt jest idealnym wyborem dla alergików. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Dworzec kolejowy – 19 km. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie znajduje się szafa, telewizor z płaskim ekranem oraz prywatna łazienka. Pościel i ręczniki są zapewnione. Wszystkie pokoje wyposażone są w lodówkę. W miejscowości Wejherowo i okolicy Goście obiektu mogą uprawiać rozmaite sporty, takie jak trekking oraz jazda na rowerze. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Ulica Świętojańska – 24 km, Przystań jachtowa Marina Gdynia – 25 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Gdańsk-Rębiechowo, znajduje się 37 km od obiektu Kawalerka Wałowa 3.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Jeśli dokonasz zniszczeń lub uszkodzeń w obiekcie w trakcie pobytu, możesz zostać poproszony o wniesienie opłaty do PLN 400 po wymeldowaniu zgodnie z zasadami dotyczącymi zniszczeń obowiązującymi w tym obiekcie. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, kort tenisowy, dostęp do Internetu, piesze wycieczki, jazda na rowerze, kręgielnia, ogrzewanie, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking dla osób niepełnosprawnych, aerobik, dostęp za pomocą kluczy, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu