Hotel Catimar
1162 Maiquetia, 2da Calle
1162 Maiquetia, 2da Calle
Obiekt Hotel Catimar, usytuowany w miejscowości Maiquetía, oferuje bar oraz pokoje z klimatyzacją. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Playa Puerto Viejo – kilka kroków od obiektu. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak restauracja, bezpłatny transfer lotniskowy, obsługa pokoju oraz bezpłatne WiFi. Obiekt jest idealnym wyborem dla niepalących. Odległość ważnych miejsc od obiektu: National Gallery of Art – 32 km. W prywatnej łazience zapewniono prysznic i bezpłatny zestaw kosmetyków. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. Personel całodobowej recepcji chętnie udzieli informacji na temat okolicy. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Fine Arts Museum of Caracas – 33 km, Botanic Garden – 33 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Caracas - Simon Bolívar, znajduje się 2 km od obiektu Hotel Catimar.
Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 2 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
restauracja, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, transfer lotniskowy, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, winda, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bar przekąskowy, transfer lotniskowy (bezpłatny), lokalizacja przy samej plaży, codzienne sprzątanie, dostęp dla wózków inwalidzkich, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, plaża, całodobowa ochrona, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego