Marriott Venezuela Hotel Playa Grande

*****

1162 Playa Grande, Av. El Hotel

Udogodnienia

Ważne

on-line

7.3

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Hotel Marriott Venezuela znajduje się w odległości 150 metrów od plaży Playa Grande oraz 3 km od lotniska Caracas. Na miejscu do dyspozycji Gości są gustownie urządzone pokoje z luksusową pościelą, a także 3 restauracje i basen na dachu, z którego roztaczają się panoramiczne widoki na okolicę. Pokoje w hotelu Marriott Venezuela Playa Grande zostały urządzone w drewnie w kolorze miodowym i ozdobione pięknymi dywanami. Każdy z nich wyposażony jest w klimatyzację, telewizor LCD oraz łóżko typu king-size. Goście mogą bezpłatnie korzystać z przewodowego dostępu do Internetu. Podczas pobytu w hotelu Playa Grande można delektować się przekąskami w barze Mirador, z którego roztaczają się widoki na ocean. Warto także skosztować świeżych owoców morza w restauracji Regional Cuisine. Goście mogą również odprężyć się przy basenie, popijając egzotycznego drinka z baru Brisas. Hotel Marriott Venezuela udostępnia doskonale wyposażoną siłownię i centrum biznesowe. W pomieszczeniach ogólnodostępnych można bezpłatnie korzystać z WiFi. Do dyspozycji Gości jest też płatny parking. Płatność za cały pobyt należy uregulować z wyprzedzeniem przy użyciu międzynarodowej karty kredytowej.

Please note that all reservations must be previously paid in full and are non-refundable. An international credit card is needed in order to book this property. Breakfast is included for a maximum of 2 guests per room, regardless of the total number of guests.

W przypadku rezerwacji więcej niż 9 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i kosztuje 8 USD za dobę .
Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja) w cenie 10 USD za dzień.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 12 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Osoby wiek bez znaczenia płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fryzjer / salon piękności, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, sejf, usługa parkingowego, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, plac zabaw dla dzieci, tenis stołowy, sprzęt do grillowania, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, prywatna plaża, bar przekąskowy, taras słoneczny, usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, klub dla dzieci, sklep na miejscu, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, płatne WiFi, łaźnia publiczna, posiłki dla dzieci, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, wino / szampan, leżaki lub krzesełka plażowe, parasole przeciwsłoneczne, meble ogrodowe, udogodnienia spa, salon spa / strefa relaksacyjna, fitness, szatnia / przebieralnia, basen, plaża, transfer, galerie sztuki, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt